Danas je u zgradi Opštine Inđija održana jedna od radionica u okviru projekta „Unapređenje znanja i veština aktera u turizmu u opštini Inđija“.
Reč je o projektu edukacije koji Turistička organizacija Inđije realizuje zajedno sa Centrom za istraživanja i studije turizma iz Novog Sada uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija na konkursu za projekte razvoja turizma u 2022. godini. Ovaj projekat obuhvata kako radionice za zaposlene u Turističkoj organizaciji tako i za predstavnike vinara, udruženja i zanatlije. Do sada su održane tri radionice, a danas još jedna na temu ,,Digitalnog marketinga” koji je danas veoma značajan u turističkoj promociji.
Tema današnje radionice bio je digitalni marketing kao trenutno najznačajniji vid promocije u turizmu. Učesnici radionice bili su predstavnici smeštajnih objekata, restorana, vinarija, udruženja, zanatlija, poljoprivrednih gazdinstava i profesori iz srednje stručne škole iz Inđije. Imali su priliku da čuju važne informacije o mogućnostima i načinima plasmana svojih usluga i proizvoda putem savremenih digitalnih kanala promocije.
More Stories
Vojni lekar na selu sa Maradičanima
ZANAT ZLATA VREDAN: SŠ “Dr Đorđe Natošević” u Inđiji
LAZA HARAMBAŠA: Sremski Robin Hud iz Novih Karlovaca